O mnie

Mam na imię Michał Skup i pomagam tworzyć przyjemne w obsłudze produkty cyfrowe.

Na przestrzeni ostatnich lat pracowałem między innymi z firmami z branży medycznej, prawnej, usługowej, ecommerce, firmami szkoleniowymi oraz SaaS a także z magazynami online.

Pomagałem obniżyć koszty pozyskania klienta, zwiększyć zaangażowanie, przeprowadzić analizę obecnych użytkowników, zwiększyć ruch na portalach oraz czas spędzony przez użytkowników na stronie oraz, między innymi, prowadziłem szkolenia dla pracowników.

Wśród moich umiejętności można wymienić:

  • Obsługę narzędzi Google – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Forms oraz całego pakietu G-Suite
  • Prowadzenie badań UX za pomocą większości metodologii. W tym tworzenie map empatii, prowadzenie wywiadów z użytkownikami czy warsztaty kreatywne dla działów projektowych oraz IT
  • Audyty UX oraz SEO dla stron i sklepów internetowych oraz aplikacji webowych
  • Prowadzenie eksperymentów A/B oraz testów wielowariantowych
  • Optymalizowanie lejków zakupowych oraz zwiększanie konwersji
  • Tworzenie mockupów oraz prototypów stron www oraz aplikacji webowych
  • Projektowanie interfejsów użytkownika dla specjalistycznych narzędzi technicznych
  • Testy manualne aplikacji

Nie jestem jednak UX designerem – przynajmniej nie wg. oczekiwań działów HR. Nie jestem grafikiem (chociaż radzę sobie z aplikacjami Adobe, Sketch, Axure, Figma oraz UXpin) ani programistą (chociaż znam HTML, CSS, JS oraz inne technologie na tyle dobrze by swobodnie rozmawiać z działami IT).

Bardziej wolę określenie “projektant aplikacji” chociaż moją prawdziwą pasją są testy użyteczności – zajęcie, które w Polsce nie cieszy się jeszcze należytą popularnością oraz psychologia dizajnu.

Na codzień mieszkam w Lubinie (województwo Dolnośląskie) i współpracuję z firmami, które chcą stworzyć innowacyjne produkty. Lub poszukują doradztwa marketingowego.

Scroll to top
Share This