Kilka słów o mnie

Od 2008 roku wspieram najbardziej innowacyjne marki na rynku oraz jedne z najlepszych działów handlowych w Europie. Co mogę zrobić dla Ciebie?
Wyślij mi wiadomość

Czym się zajmuję?

W 2008 roku zacząłem przygodę z marketingiem. Wspierałem jedne z największych czasopism w budowaniu wizerunku, pomagałem też małym firmom w odkryciu mocnych stron własnej oferty. Wspierałem i służyłem pomocą jednym z najbardziej innowacyjnych projektów biznesowych na rynku. Po 2015 roku pomagałem tworzyć jedne z największych marek e-commerce w bardzo konkurencyjnych niszach. Obecnie pomagam w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych start-upów w Polsce.

Jak mogę pomóc Tobie?

Doradztwo marketingowe

Pomoę Ci znaleźć rozwiązania tam, gdzie inni widzą problemy. Od 2008 roku pomagam firmom znaleźć nowe metody rozwoju oraz zdobywania rynku. Doradztwo marketingowe jest jedną z najczęściej wybieranych opcji wśród moich klientów.

 

Monitoring marki

Każda marka wymaga ochrony, nie każda jednak zdaje sobie z tego sprawę. Oferuję swoim klientom usługi zapobiegawcze w postaci całodobowego monitoringu wizerunku marki. Umiejętności potwierdza certyfikat brand24.

 

Audyty działów marketingu

Przeprowadzam dokładne audyty działów marketingu, akcji promocyjnych i wizerunkowych oraz obecności w mediach społecznościowych. Pomagam zlokalizować elementy, których wydajność nie spełnia firmowych norm jakości oraz przyśpieszam zwrot z inwestycji.

 

Szkolenia

Pomagam firmom w zwiększeniu kompetencji pracowników z zakresu sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Oferuję więc szkolenia SEO, szkolenia z prospectingu, cold mailingu, negocjacji czy komunikacji kryzysowej oraz obsługi klienta.

Obniżenie kosztów marketingu i sprzedaży

Obniżam koszty generowane przez działy marketingu i sprzedaży posługując się zaawansowaną, skuteczną w ponad 88% segmentacją grup docelowych oraz zaawansowanymi metodami badawczymi. Dzięki temu pomagam firmom w osiąganiu niespodziewanych efektów już w ciągu trzech miesięcy od współpracy.

 

Analiza preferencji odbiorców

Pomagam swoim klientom w pozyskaniu głębszej wiedzy na temat preferencji klientów. Dzięki temu pomagam firmom skończyć ze zgadywaniem oraz z myśleniem życzeniowym i skupić się na osiąganiu wyników.

 

Audyty działów sprzedaży

Pomagam w określeniu skuteczności działów sprzedaży, wysokości celów sprzedażowych, konkurencyjności oferty oraz eliminuję wąskie gardła, które generują koszty bez oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Pomagam również usprawnić obsługę klienta

Od 2009 roku współpracuję z magazynem PC-Format wspierając czasopismo w prowadzeniu forum oraz nawiązywaniu nowych relacji z czytelnikami a także usprawniając publikowane treści.

Pasjonują mnie dobre produkty i to jak powstają – dlatego uwielbiam pracować z zespołami pracującymi nad nowymi, ekscytującymi pomysłami.

Współpracuję z firmami z całej Polski, dlatego jeżeli potrzebujesz mojej pomocy  – napisz do mnie i umówimy rozmowę Skype lub przyjadę do Ciebie, jeżeli działasz na terenie Wrocławia i okolic. Chcesz poznać mnie lepiej? Zapraszam na mój profil w serwisie LinkedIn.

W jakich miastach pracuję?

Wrocław

Lubin

Reszta kraju

Certyfikaty

Na przestrzeni ostatnich lat zdobyłem wiele certyfikatów branżowych, potwierdzających moje kompetencje oraz umiejętności marketingowe, analityczne a także sprzedażowe. Oto kilka przykładowych certyfikatów, które posiadam wraz z korzyściami dla Twojej firmy.

Content Marketing.

Posługuj się ekspercką wiedzą, raportami oraz analizami bez potrzeby zatrudniania całego działu marketingu. Oferuję konsultacje marketingowe dla firm z sektora B2B, B2C oraz partii politycznych.

 

Monitoring Internetu.

Trzymaj rękę na pulsie – na bierząco śledź zachowania klientów, potencjalne kryzysy wizerunkowe oraz działania konkurencji. Nie daj się zaskoczyć niezadowolonym klientom, dowiedz się co klienci mówią o Tobie swoim znajomym.

Analiza danych z językiem Python.

Obniż koszty posługując się zaawansowaną, skuteczną w ponad 88% segmentacją grup docelowych. Komunikuj się precyzyjnie i skutecznie ze swoją grupą docelową – bez względu na to gdzie się znajduje.

 

UX research.

Poznaj potrzeby i preferencje jakimi kierują się Twoi odbiorcy – testuj każdy element swojej kampanii, strony internetowej czy sklepu. Otrzymasz konkretne raporty oparte na danych i statystyce – nie na uczuciach i wrażeniach pracowników.

Zweryfikowane opinie

Maja Kowalska

Maja Kowalska

Właścicielka sklepu internetowego

Bardzo szybka odpowiedź i pomoc w stworzeniu reklam dla mojego sklepu internetowego. Polecam!

Kamil Dembiński

Kamil Dembiński

Właściciel firmy szkoleniowej

Szybka i konkretna pomoc w rozpoczęciu działalności. Dodatkowo przydatne konsultacje sprzedażowe. Gdybym chciał się czepiać – późne godziny kontaktu ze względu na ilość klientów.

PC-Format

PC-Format

Administrator serwisu

Pełna zaangażowania pomoc Michała pozwoliła na zbudowanie długotrwałych więzi z czytelnikami czasopisma PC-Format.

Share This