Jak Google ocenia jakość witryny?
SEO

Jak Google ocenia jakość strony?

Jakość strony jest jednym z kluczowych czynników branych przez uwagę podczas przydzielania pozycji przez Google. Dzisiaj przyjrzymy się elementom branym pod uwagę podczas oceny jakości strony. Pomoże to nam łatwiej określić strony, na których optymalizację należy zwiększyć środki oraz strony, które będą sobie gorzej radzić w SERP-ach.

Co czytać by mądrze prowadzić firmę? Michał Skup
marketing

Książki dla pasjonatów Startupów

Przyznam szczerze – nie zawsze mam czas na książkę. Często gdy wracam po pracy wszystko, absolutnie wszystko, o czym marzę to chwila ciszy i spokoju. Mimo to staram się przeczytać minimum trzy pozycje w miesiącu, najchętniej w jakiś sposób powiązane z branżą marketingu i pozycjonowania.

Jak budować markę
marketing

5 narzędzi do budowania marki

Możesz uważać, że „marka” to marketingowy bełkot bez znaczenia. Nie winię Cię – wielu pracowników działów marketingu wprost kocha branżowy bełkot. Zanim jednak skreślisz ten krótki artykuł zastanów się:

Czy nie chciałbyś łatwiej zdobywać klientów?
Konkurować jakością gdy konkurencja znów jest zmuszona obniżyć ceny?
Łatwiej rekrutować nowych specjalistów?

Marketing szeptany
marketing

Marketing szeptany – czy warto?

Marketing szeptany jest jedną z najbardziej fascynujących i jednocześnie najbardziej niezrozumianych gałęzi marketingu. Dlaczego, mimo swojej prostoty, sprawia takie problemy agencjom oraz klientom? Jeżeli jesteś choć trochę jak ja, pragniesz zobaczyć, jak Twoja firma odnosi sukces. Osiągniemy to na wiele Więcej…