UX Research i Product Design – Blog

Storytelling – jak sprzedać produkt niszowy?

Niektórzy powiedzieliby, że gwoździ reklamować się nie da. Bo są nudne. Bo są pospolite. Bo klientem może być każdy, a według Bardzo Mądrych Książek to przekreśla wszelkie szanse na skuteczną promocję. A jeżeli wcale tak nie jest? Gwoździe, czy dowolny inny produkt, który promujemy, są tak nudne, jak bardzo na to im pozwolimy. Czy gwoździe […]

Marketing szeptany – czy warto?

Marketing szeptany jest jedną z najbardziej fascynujących i jednocześnie najbardziej niezrozumianych gałęzi marketingu. Dlaczego, mimo swojej prostoty, sprawia takie problemy agencjom oraz klientom? Jeżeli jesteś choć trochę jak ja, pragniesz zobaczyć, jak Twoja firma odnosi sukces. Osiągniemy to na wiele sposobów, ale zawsze chodzi o jedno – musimy znaleźć się na ustach ludzi. Reklamy są […]

Scroll to top