Lubię dzielić się wiedzą

Możesz tutaj, za darmo, nauczyć się kilku rzeczy na temat marketingu i e-commerce. Napisz do mnie jeżeli masz pomysł na treść. 

 

Tak, to ja!

Tutaj podzielę się z Wami swoimi przemyśleniami na temat marketingu, SEO, start-upów oraz rynku E-commerce (ale czasem może napiszę też, dla odmiany, o czymś ważnym – na przykład o filmach jakie lubię).

Jak Google ocenia jakość strony?

Jakość strony jest jednym z kluczowych czynników branych przez uwagę podczas przydzielania pozycji przez Google. Dzisiaj przyjrzymy się elementom branym pod uwagę podczas oceny jakości strony. Pomoże to nam łatwiej określić strony, na których optymalizację należy zwiększyć środki oraz strony, które będą sobie gorzej radzić w SERP-ach.

czytaj dalej

Rozwój sprzedaży z Brand24

Czas porozmawiać poważnie. Sprzedaż może być trudna gdy konkurencja depcze nam po piętach. Jak więc zyskać przewagę nie wydając majątku na agencje marketingowe i narzędzia kosztujące krocie?

czytaj dalej

10 rzeczy, które musi wiedzieć nowoczesny marketer

Istnieje jeden cel wspólny dla wszystkich firm, niezależnie od branży w jakiej funkcjonują – potrzeba wzrostu. Coraz częściej w firmach, zwłaszcza w startupach, pojawiają się stanowiska skupione tylko na jednym celu – zapewnieniu wzrostu przy budżecie niższym niż ten, jakim zazwyczaj posługują się agencje marketingowe.

czytaj dalej

Sklep internetowy – na co zwrócić uwagę?

Z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą internetową. Część z nich wybiera znane platformy takie jak allegro, amazon oraz ebay. Niektórzy wybierają jednak inną drogę – własny sklep internetowy.

czytaj dalej

Książki dla pasjonatów Startupów

Przyznam szczerze – nie zawsze mam czas na książkę. Często gdy wracam po pracy wszystko, absolutnie wszystko, o czym marzę to chwila ciszy i spokoju. Mimo to staram się przeczytać minimum trzy pozycje w miesiącu, najchętniej w jakiś sposób powiązane z branżą marketingu i pozycjonowania.

czytaj dalej

3 najważniejsze tagi SEO w 2018 roku

Co prawda mamy sierpień i taki artykuł powinien pojawić się wcześniej ale jak to mówią - lepiej późno niż wcale. Poniżej znajdziesz opis trzech najważniejszych moim zdaniem tagów, które powinieneś zoptymalizować na swojej stronie.   1. Title tag Na pierwszym miejscu...

czytaj dalej

Jak działa pozycjonowanie stron?

Jak działa Google? Gdy wpisujesz frazę w Google otrzymujesz setki tysięcy a nawet milionów wyników w ciągu sekundy. Google nie tylko wyświetla Ci miliony potencjalnych odpowiedzi na Twoje pytanie ale jest również bardzo dokładny w tym co robi....

czytaj dalej

5 narzędzi do budowania marki

Możesz uważać, że „marka” to marketingowy bełkot bez znaczenia. Nie winię Cię – wielu pracowników działów marketingu wprost kocha branżowy bełkot. Zanim jednak skreślisz ten krótki artykuł zastanów się:

Czy nie chciałbyś łatwiej zdobywać klientów?
Konkurować jakością gdy konkurencja znów jest zmuszona obniżyć ceny?
Łatwiej rekrutować nowych specjalistów?

czytaj dalej

Storytelling – jak sprzedać produkt niszowy?

Niektórzy powiedzieliby, że gwoździ reklamować się nie da. Bo są nudne. Bo są pospolite. Bo klientem może być każdy, a według Bardzo Mądrych Książek to przekreśla wszelkie szanse na skuteczną promocję. A jeżeli wcale tak nie jest? Gwoździe, czy...

czytaj dalej

Marketing szeptany – czy warto?

Marketing szeptany jest jedną z najbardziej fascynujących i jednocześnie najbardziej niezrozumianych gałęzi marketingu. Dlaczego, mimo swojej prostoty, sprawia takie problemy agencjom oraz klientom? Jeżeli jesteś choć trochę jak ja, pragniesz zobaczyć, jak Twoja firma...

czytaj dalej
Share This